KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Społeczeństwo medialne : studia z teorii komunikowania masowego /

Michalczyk, Stanisław.
Stanisław Michalczyk.
Dziennikarstwo
Katowice : "Śląsk". Wydawnictwo Naukowe, 2008.
478 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [432]-453.

Dokument drukowany.
Podręcznik akademicki.

Książka przeznaczona jest dla medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów public relations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Książka ukazała się dzięki pomocy finansowej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
978-83-7164-544-0
316.325
316.6
316.7




Społeczeństwa ze względu na specyficzne kryteria. Społeczeństwo informacyjne. Społeczeństwo otwarte. Społeczeństwo obywatelskie.
Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.

 



KOMUNIKACJA SPOŁECZNA -- teoria
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.282880)
Syg.Dziennikarstwo
Dziennikarstwo :
Wolny dostęp 2000102828807 -
Rekord:
ISBN: