KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw /

Borowski, Jerzy (organizacja i zarządzanie).
Jerzy Borowski.
Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2008.
182 s. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [177]-182.

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

978-83-7431-151-9
005.2
005.44
334.726
339.137




Zarządzanie. Strategie, cele, metody, funkcje.
Zarządzanie. Globalizacja. Zarządzanie międzynarodowe.
Przedsiębiorstwa międzynarodowe. Przedsiębiorstwo zagraniczne. Przedsiębiorstwo polonijne.
Konkurencja. Dumping. Konkurencja za pomocą cen i jakości. Antydumping. Import po cenach zaniżonych.

 



GLOBALIZACJA
KONKURENCJA -- polityka -- od 1989 r.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE -- konkurencyjność
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.287121) Dostępny 2000102871216 Zamów
Rekord:
ISBN: