KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA /

Mynarski, Stefan (1935- ).
Stefan Mynarski.
Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2003.
192, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 193.

Dokument drukowany.
Podręcznik akademicki.

83-7252-174-3
004.4
339.13
339.138




Oprogramowanie.
Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
Marketing. Badania marketingowe.

 



MARKETING -- metody -- podręcznik akademicki
RYNEK -- badanie -- podręcznik akademicki
STATISTICA -- (informat.) -- stosowanie -- podręcznik akademicki

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Nauk Ścisłych, Medycznych i Nauk o Zdrowiu - Wypożyczalnia (M.5604) Dostępny 10/06/2019 2003600056048 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.259160) Dostępny 10/06/2019 2000102591602 Zamów
Rekord: