Media na rynku : wprowadzenie do ekonomiki mediów / Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung.

Opis

Autor:
Kowalski, Tadeusz (1955- ).
Hasło dodatkowe:
Jung, Bohdan.
Miejsce:
[Warszawa] :
Wydany przez :
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne,
w roku:
[2006].
Opis fizyczny:
285 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Seria:
(EDUKACJA MEDIALNA. PODRĘCZNIK AKADEMICKI / Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne )
UKD:
336
659.3
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
Dokument drukowany.
Podręcznik akademicki.
Książka przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
ISBN:
83-60501-15-7

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):


Hasła przedmiotowe:

Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUCZ BU.282798 Wolny dostęp BU.282798 Dziennikarstwo :
Dziennikarstwo
Wolny dostęp -