Możliwości i strategie zwiększania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży : konteksty edukacyjne i społeczne / pod red. Krystyny Barłóg [et al.].

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
    • @
    • pole kontrolne
    • 20120619000000.0
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
    • a
    • Instytucja, która sporządziła opis (NP)
    • CZĘST 010/Agnieszka Cygan
    • d
    • Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
    • CZĘST 010/Małgorzata Łęgowik
041 -Język dokumentu [1, ]
    • a
    • Język tekstu (P)
    • angielski
    • a
    • Język tekstu (P)
    • polski
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
    • c
    • Rodzaj dokumentu
    • Książka
999 -Numery rekordu źródła [ , ]
    • a
    • Nr kolejny z bazy źródłowej
    • 130605
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 9788373387102 Find
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [0,0]
    • a
    • Tytuł
    • Możliwości i strategie zwiększania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży : Find
    • b
    • Ciąg dalszy tytułu (NP)
    • konteksty edukacyjne i społeczne /
    • c
    • Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
    • pod red. Krystyny Barłóg [et al.].
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
    • a
    • Miejsce wydania (P)
    • Rzeszów :
    • b
    • Nazwa wydawcy (P)
    • Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego,
    • c
    • Data wydania (P)
    • 2012.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
    • e
    • Określenie rodzaju współpracy
    • Red.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
    • e
    • Określenie rodzaju współpracy
    • Red.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
    • e
    • Określenie rodzaju współpracy
    • Red.
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 978-83-7338-710-2 Find
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
    • a
    • Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
    • 242 s. :
    • b
    • Oznaczenie ilustracji (NP)
    • tab., wykr. ;
    • c
    • Format (NP)
    • 24 cm.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 159.922.7
    • 9
    • UKD
    • 551
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Psychologia dziecka.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 159.922.8
    • 9
    • UKD
    • 554
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Psychologia młodzieży.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 37.091.212
    • 9
    • UKD
    • 1997
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
    • Bibliogr. przy rozdz.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Dokument drukowany.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Zbiór prac.
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • DZIECKO
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • rozwój psychofizyczny
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • MŁODZIEŻ
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • rozwój psychofizyczny
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • NIEPOWODZENIA SZKOLNE
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • zapobieganie i zwalczanie
Status udost. Sygnatura Kierowanie Numer inwentarzowy Sygnatura (kod) z bazy źródłowej
7PedagogikaBUCZBU.291931291931