KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20101129000000.0

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

CZĘST 010/Małgorzata Łęgowik
CZĘST 010/Lena, Kamińska-Mazur

041 -Język dokumentu [1, ]

angielski
polski

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

999 -Numery rekordu źródła [ , ]

190887

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788301162429

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788301163006

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Zimbardo, Philip G.
(1933- ).

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Psychologia :
kluczowe koncepcje.
[T. 2],
Motywacja i uczenie się /
Philip G. Zimbardo, Robert L. Johnson, Vvian McCann ; red. nauk. Maria Materska ; tł. [z ang.] Małgorzata Guzowska-Dąbrowska, Józef Radzicki, Ewa Czerniawska.

246 -Wariant tytułu [ ,3]

Psychology :
core concepts

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2010.

700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]

Johnson, Robert Lee
(1944- ).

700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]

McCann, Vivian.

700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]

Materska, Maria
(1942- )
Red.

920 -ISBN [ , ]

978-83-01-16242-9

920 -ISBN [ , ]

978-83-01-16300-6

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

280 s. :
fot., rys., wykr. ;
24 cm.

080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]

159.94
565
UDC-P058
Funkcje wykonawcze. Odruchy.

080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]

159.95
575
UDC-P058
Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja.

504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]

Bibliogr. s. 259-276.

505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]

Dokument drukowany.

505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]

Podręcznik akademicki.

692 -Pole lokalne [ , ]

MOTYWACJA

692 -Pole lokalne [ , ]

PAMIĘĆ
psychologia

692 -Pole lokalne [ , ]

PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE

692 -Pole lokalne [ , ]

UCZENIE SIĘ
psychologia

Egz.

Kierowanie Sygnatura Status udost. Sygnatura (kod) z bazy źródłowej Numer inwentarzowy
BUCZPsychologia7288224BU.288224