Rozwój i odpowiedzialność : antropologiczne podstawy koncepcji wychowania moralnego / Stanisław Gałkowski.

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
    • @
    • pole kontrolne
    • 20100608000000.0
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
    • a
    • Instytucja, która sporządziła opis (NP)
    • CZĘST 010/Janina, Fendor
    • d
    • Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
    • CZĘST 010/Małgorzata Łęgowik
041 -Język dokumentu [0, ]
    • a
    • Język tekstu (P)
    • polski
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
    • c
    • Rodzaj dokumentu
    • Książka
999 -Numery rekordu źródła [ , ]
    • a
    • Nr kolejny z bazy źródłowej
    • 201416
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 8373630570 Find
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
    • a
    • Nazwa osobowa (NP)
    • Gałkowski, Stanisław.
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
    • a
    • Tytuł
    • Rozwój i odpowiedzialność : Find
    • b
    • Ciąg dalszy tytułu (NP)
    • antropologiczne podstawy koncepcji wychowania moralnego /
    • c
    • Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
    • Stanisław Gałkowski.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
    • a
    • Miejsce wydania (P)
    • Lublin :
    • b
    • Nazwa wydawcy (P)
    • Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego,
    • c
    • Data wydania (P)
    • 2003.
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 83-7363-057-0 Find
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
    • a
    • Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
    • 268 s. :
    • b
    • Oznaczenie ilustracji (NP)
    • wykr. ;
    • c
    • Format (NP)
    • 24 cm.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 165
    • 9
    • UKD
    • 598
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 37(091)
    • 9
    • UKD
    • 1940
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Historia wychowania, oświaty i pedagogiki.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 37.017:17
    • 9
    • UKD
    • 5798
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Etyczne cele, ideały nauczania. Wychowanie moralne.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
    • Bibliogr. s. [241]-258.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Dokument drukowany.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Praca naukowa.
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • historia
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • WYCHOWANIE MORALNE
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • historia
Numer inwentarzowy Sygnatura (kod) z bazy źródłowej Status udost. Sygnatura Kierowanie
BU.2789352789357PedagogikaBUCZ