Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji / Tadeusz Barski.
-
- @
- pole kontrolne
- 20100922000000.0
-
- a
- Instytucja, która sporządziła opis (NP)
- CZĘST 010/Maria Kowalewska
-
- d
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
- CZĘST 010/Maria Kowalewska
-
- a
- Język tekstu (P)
- polski
-
- c
- Rodzaj dokumentu
- Książka
-
- a
- Nr kolejny z bazy źródłowej
- 233559
-
- a
- Nazwa osobowa (NP)
- Barski, Tadeusz.
-
- a
- Miejsce wydania (P)
- Opole :
-
- b
- Nazwa wydawcy (P)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego,
-
- c
- Data wydania (P)
- 2006.
-
- a
- Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
- 175 s. :
-
- b
- Oznaczenie ilustracji (NP)
- wykr. ;
-
- c
- Format (NP)
- 24 cm.
-
- a
- Tytuł (P)
- STUDIA I MONOGRAFIE / Uniwersytet Opolski,
-
- x
- ISSN (NP)
- 1233-6408 ;
-
- v
- Numeracja (P)
- 365
-
- a
- Powiązanie tytułówki z wydaw. ciągłym
- PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
-
- z
- Numer rek. powiązanego
- 238122
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 004.032.6
-
- 9
- UKD
- 97
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Multimedia.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 316.325
-
- 9
- UKD
- 899
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Społeczeństwa ze względu na specyficzne kryteria. Społeczeństwo informacyjne. Społeczeństwo otwarte. Społeczeństwo obywatelskie.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 316.7
-
- 9
- UKD
- 958
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 37.018.4
-
- 9
- UKD
- 1973
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Szczególne formy organizacyjne nauczania. Kształcenie wieczorowe. Kształcenie zaoczne. Dokształcanie i doskonalenie.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 37.091.64
-
- 9
- UKD
- 2017
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne.
-
- a
- Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
- Bibliogr. s. 161-166.
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Dokument drukowany.
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Podręcznik akademicki.
-
- a
- Wartość pola
- KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
-
- a
- Wartość pola
- MULTIMEDIA
-
- x
- Określnik rzeczowy
- stosowanie
-
- x
- Określnik rzeczowy
- nauczanie
-
- a
- Wartość pola
- NAUCZANIE
-
- a
- Wartość pola
- PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
-
- a
- Wartość pola
- SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,] |
|
---|---|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ] |
|
041 -Język dokumentu [0, ] |
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ] |
|
999 -Numery rekordu źródła [ , ] |
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ] | |
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ] |
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0] | |
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ] |
|
920 -ISBN [ , ] | |
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ] |
|
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [ , ] |
|
931 -Powiązanie tyt. z wydaw. ciągłym [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
Status udost. | Sygnatura (kod) z bazy źródłowej | Numer inwentarzowy | Kierowanie |
---|---|---|---|
-1 | 287678 | BU.287678 | BUW |