Trudności w czytaniu i pisaniu : rozważania teoretyczne i praktyczne / red. nauk. Izabela Pietras.

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
    • @
    • pole kontrolne
    • 20140605000000.0
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
    • a
    • Instytucja, która sporządziła opis (NP)
    • CZĘST 010/Agnieszka Nowakowska
    • d
    • Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
    • CZĘST 010/Iwona,Cichoń
041 -Język dokumentu [0, ]
    • a
    • Język tekstu (P)
    • polski
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
    • c
    • Rodzaj dokumentu
    • Książka
999 -Numery rekordu źródła [ , ]
    • a
    • Nr kolejny z bazy źródłowej
    • 239740
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 9788376416076 Find
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [0,0]
    • a
    • Tytuł
    • Trudności w czytaniu i pisaniu : Find
    • b
    • Ciąg dalszy tytułu (NP)
    • rozważania teoretyczne i praktyczne /
    • c
    • Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
    • red. nauk. Izabela Pietras.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
    • a
    • Miejsce wydania (P)
    • [Warszawa] :
    • b
    • Nazwa wydawcy (P)
    • Difin,
    • c
    • Data wydania (P)
    • [2012].
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
    • e
    • Określenie rodzaju współpracy
    • Red.
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 978-83-7641-607-6 Find
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
    • a
    • Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
    • 160 s. :
    • b
    • Oznaczenie ilustracji (NP)
    • tab., wykr. ;
    • c
    • Format (NP)
    • 23 cm.
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [ , ]
    • a
    • Tytuł (P)
    • ENGRAM
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 37.016:003-028.31
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 37.091.212
    • 9
    • UKD
    • 1997
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
    • Bibliogr. przy pracach.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Dokument drukowany.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Zbiór prac.
536 -Uwaga dot. finansowania książki [ , ]
    • a
    • Tekst uwagi
    • Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • CZYTANIE
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • korekcja
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • DZIECKO
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • rozwój psychofizyczny
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • NIEPOWODZENIA SZKOLNE
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • zwalczanie
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • PISANIE
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • korekcja
Numer inwentarzowy Sygnatura (kod) z bazy źródłowej Kierowanie Sygnatura Status udost.
BU.299788299788BUCZPedagogika7