KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20210928094758.0

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

Częst 010/MS
Częst 010/AN
polski
rda

041 -Język dokumentu [0, ]

polski

044 -Kraj miejsca wydania [ , ]

Polska

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788366269477

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [ , ]

Szczygieł, Monika.
Autor

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Sukcesy i porażki w uczeniu się matematyki :
uwarunkowania osiągnięć matematycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej /
Monika Szczygieł.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

© copyright 2020.
Wydawnictwo Libron,
Kraków :

710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]

pbl
70039
Wydawnictwo LIBRON.
Wydawca

920 -ISBN [ , ]

978-83-66269-47-7

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

286, [1] strona :
ilustracje ;
22 cm.

336 -Typ zawartości [ , ]

rdacontent
Tekst
txt

337 -Typ mediów [ , ]

rdamedia
Bez urządzenia pośredniczącego
n

338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]

rdacarrier
Wolumin
nc

080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]

UDC-P058
1997
37.091.212
Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
5367
(438)
(Polska).

080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]

UDC-P058
2028
373.3.046-021.64
Nauczanie początkowe (I-III).
5367
(438)
(Polska).

080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]

UDC-P058
2144
51
Matematyka. Matematyka dyskretna.

504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]

Bibliografia, netografia na stronach 199-223.

536 -Uwaga dot. finansowania książki [ , ]

Finansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

133871
Trudności w matematyce.

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

118578
Matematyka
aspekt psychologiczny.

Egz.

Data inwentaryzacji Status udost. Kierowanie Numer inwentarzowy Sygnatura
2021-09-107BUCZBU.318555Pedagogika