KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się /

Szkolak-Stępień, Anna.
Anna Szkolak-Stępień.
Pedagogika
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2017.
132, [3] s. : faks., tab., wykr. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 785)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 109-[112].

Dokument drukowany.
Monografia.

978-83-8084-033-1
37.012
37.016:003-028.31
373.3.046-021.64
376-056.26
376-056.36
376-058.53




Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna.
Nauczanie początkowe (I-III).
Nauczanie (rewalidacja) osób niepełnosprawnych fizycznie.

 



DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
DYSKALKULIA
DYSLEKSJA I DYSGRAFIA
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
POSTAWY
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
UCZNIOWIE O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.312264)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000103122645 -
Rekord:
ISBN: