KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej /

Lubińska-Kościółek, Elżbieta.
Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2016.
139 s. : il., rys., tab., wykr. (w tym kolor.) ; 21 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 789)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr., netogr. s. 130-137.

Dokument drukowany.
Monografia.

978-83-8084-046-1
Wołoszczuk, Krzysztof.
159.9-056.36
159.95
316.344-056.36
376-056.36




Psychologia ludzi niepełnosprawnych (upośledzonych) umysłowo.
Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja.
Niepełnosprawni umysłowo.
Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika.

 



INTELIGENCJA -- (socjol.)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
UCZNIOWIE SZKÓŁ ŚREDNICH -- socjologia -- Polska -- 21 w.
ZDOLNOŚCI -- badanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.310923) Dostępny 11/06/2019 2000103109233 Zamów
Rekord:
ISBN: