KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Pedagogiczne aspekty odbioru telewizji na tle doświadczeń europejsko-amerykańskich /

Łuszczek, Krzysztof.
Krzysztof Łuszczek.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005.
124, [1] s. ; 24 cm.
(ROZPRAWY I STUDIA / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; (650) 576)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [111]-124.

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

83-7241-475-0
Uniwersytet Szczeciński.
316.7
37.016:316.77
7.096/.097




Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
Nauczanie edukacji medialnej.
Radio i telewizja. Działalność instytucji radia i telewizji jako środków masowego przekazu .

 



PEDAGOGIKA MEDIALNA -- kraje Unii Europejskiej
PEDAGOGIKA MEDIALNA -- Stany Zjednoczone
TELEWIZJA -- a wychowanie
TELEWIZJA -- socjologia
WYCHOWANIE -- socjologia

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.269387) Dostępny 11/06/2019 2000102693870 Zamów
Rekord: