KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Poetyka reklamy /

Szczęsna, Ewa.
Ewa Szczęsna.
Dziennikarstwo
Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 2001.
236 s., [16] s. tabl. : il. kolor. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 228-[232].

Dokument drukowany.
Monografia.

Tytuł dotowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
83-01-13538-7
316.7
659
801.7
81'37
82.0




Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
Reklama. Informacja biznesowa. Public relations.
Nauki pomocnicze filologii. Hermeneutyka. Krytyka tekstów. Egzegeza. Tekstologia
Semantyka. Denotacja. Konotacja.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.247064)
Syg.Dziennikarstwo
Dziennikarstwo :
Wolny dostęp 2000102470648 -
Rekord: