KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992 - 1999 /

Wilk, Andrzej (1943- ).
Andrzej Wilk.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 2004.
361, [2] s., [4] s. tabl. kolor. : fot., nuty, rys., wykr. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 376)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [207]-218.

Dokument drukowany.
Rozprawa.

83-7271-250--6
37.016:78
37.091.12
37.091.3::005.336.1
373.3.046-021.64




Nauczanie muzyki.
Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela.
Efektywność nauczania.
Nauczanie początkowe (I-III).

 



MUZYKA -- nauczanie początkowe -- efektywność -- Polska -- od 1989 r.
NAUCZYCIELE MUZYKI -- praca -- efektywność -- Polska -- od 1989 r.
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO -- praca -- efektywność -- Polska -- od 1989 r.
PEDAGOGIKA -- szkolnictwo wyższe -- Polska -- od 1989 r.
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA -- Polska -- od 1989 r.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.261258) Dostępny 11/06/2019 2000102612581 Zamów
Rekord: