KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Programowanie języka w terapii logopedycznej na przykładzie rozwoju języka dzieci niesłyszących /

Orłowska-Popek, Zdzisława.
Zdzisława Orłowska-Popek.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2017.
234, [2] s. : fot. kolor., tab. ; 21 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 801)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr., netogr. s. 224-[235].

Dokument drukowany.
Monografia.

978-83-8084-072-0
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków, Polska).
376-056.264




Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia.

 



DWUJĘZYCZNOŚĆ
DZIECKO GŁUCHE -- język
DZIECKO GŁUCHE -- nauczanie
LOGOPEDIA
MOWA -- zaburzenia -- pediatria

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.312835) Dostępny 24/02/2022 2000103128357 Zamów
Rekord:
ISBN: