KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Psychologia mediów i komunikowania : wprowadzenie /

Ogonowska, Agnieszka.
Agnieszka Ogonowska.
Psychologia
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2018.
258 s. : tab. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr., netogr., filmogr. s. 237-251 i przy rozdz.

Dokument drukowany.
Podręcznik.

978-83-8095-421-2
316.6
316.7




Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.

 



CYBERPRZEMOC
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA -- psychologia
PODRĘCZNIKI
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU -- psychologia
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU -- socjologia

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.313189)
Syg.Psychologia
Psychologia :
Wolny dostęp 2000103131890 -
Rekord:
ISBN: