KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Reklama : studium pragmalingwistyczne /

Skowronek, Katarzyna.
Katarzyna Skowronek.
Kraków : Wydawnictwo Instytutu Języka Polskiego PAN, 1993.
89, [3] s. ; 24 cm.
(PRACE INSTYTUTU JĘZYKA POLSKIEGO / Polska Akademia Nauk, 0208-4074 ; 85)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 87-89.

Dokument drukowany.

83-85579-01-X
80
81'276




Ogólne zagadnienia językoznawstwa i literatury. Filologia.
Dialekty społeczne. Formy potoczne języka. Slang. Język (idiomy i żargony) określonych środowisk i grup społecznych. Język środowiskowy.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.196910) Dostępny 11/06/2019 2000101969105 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.170651) Dostępny 03/04/2024 2000101706519 Zamów
Rekord: