Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym / Katarzyna Litwińska.

Opis

Autor:
Litwińska, Beata.
Hasło dodatkowe:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Katedra Psychologii Wychowawczej i Rodziny.
Miejsce:
Lublin :
Wydany przez :
Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II,
w roku:
2008.
Opis fizyczny:
193, [3] s. : rys. kolor., tab. ; 21 cm.
UKD:
159.922.7
159.94
659.1:7.097
Uwagi:
Bibliogr. s. [167]-183.
Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.
ISBN:
978-83-7363-772-6

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):



Hasła przedmiotowe:



Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUCZ BU.281384 Wolny dostęp BU.281384 Pedagogika :
Pedagogika
Wolny dostęp -