KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rola świadomości celów nauczania w procesie dydaktycznym /

Świrko-Pilipczuk, Janina.
Janina Świrko-Pilipczuk.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1990.
319 s. : tab. ; 24 cm.
(ROZPRAWY I STUDIA / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; (140) 66)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 303-319.

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

Uniwersytet Szczeciński.
159.95
37.016:811.162.1
37.091.3
37.091.3::005.336.1




Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja.
Nauczanie języka polskiego.
Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna. Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia.
Efektywność nauczania.

 



JĘZYK POLSKI -- nauczanie -- efektywność
NAUCZANIE -- efektywność
NAUCZANIE -- psychologia
ŚWIADOMOŚĆ

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.151845) Dostępny 11/06/2019 2000101518457 Zamów
Rekord: