Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych / Wojciech Cwalina.
- Autor:
- Cwalina, Wojciech (1971- ).
- Miejsce:
- Lublin :
- Wydany przez :
- Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego,
- w roku:
- 2000.
- Opis fizyczny:
- 176, [3] s. ; 24 cm.
- Seria:
- (PRACE WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
- Szukaj w serii:
- PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
- UKD:
-
316.7
32.019.5
32.019.5:316.77
324(430)
324(438)
324(44)
659.1:7.097
659.4 - Uwagi:
-
Bibliogr. s. 147-165.
Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.
- ISBN:
- 83-87703-94-X