|
Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych /
|
|
Cwalina, Wojciech
(1971- ).
|
|
Wojciech Cwalina. |
|
Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2000.
|
|
176, [3] s. ;
24 cm.
|
|
(PRACE WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
|
|
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
|
|
2
|
|
brak wypożyczeń
|
|
Bibliogr. s. 147-165.
Dokument drukowany. Opracowanie naukowe.
|
|
83-87703-94-X
|
|
316.7
32.019.5
32.019.5:316.77
324(430)
324(438)
324(44)
659.1:7.097
659.4
|
|
|