KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych /

Cwalina, Wojciech (1971- ).
Wojciech Cwalina.
Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2000.
176, [3] s. ; 24 cm.
(PRACE WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 147-165.

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

83-87703-94-X
316.7
32.019.5
32.019.5:316.77
324(430)
324(438)
324(44)
659.1:7.097
659.4




Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
Opinia publiczna. Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny.
Komunikacja polityczna.

 



MARKETING POLITYCZNY -- psychologia
REKLAMA TELEWIZYJNA -- psychologia
WYBORY -- psychologia
WYBORY PARLAMENTARNE -- socjologia -- Niemcy -- 1994 r.
WYBORY PREZYDENCKIE -- Francja -- 1995 r.
WYBORY PREZYDENCKIE -- Polska -- 1995 r.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.238602) Dostępny 11/06/2019 2000102386024 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.237406) Dostępny 11/06/2019 2000102374069 Zamów
Rekord: