KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Teoretyczne i empiryczne przesłanki doboru celów i treści kształcenia nauczycieli /

Parafiniuk-Soińska, Janina.
Janina Parafiniuk-Soińska.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1994.
200 s. ; 24 cm.
(ROZPRAWY I STUDIA / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; (218) 144)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 182-192.

Dokument drukowany.
Skrypt.

83-85798-31-5
37.091.12
37.091.3




Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela.
Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna. Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.171627) Dostępny 11/06/2019 2000101716273 Zamów
Rekord: