KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych /

red. Wiesława Limont.
Pedagogika
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004.
372, [1] s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Zawiera materiały z konferencji zorganizowanej w czerwcu 2002 r. w Nijmegen w Holandii.

Bibliogr. przy rozdz.

Dokument drukowany.
Materiały konferencyjne.

83-7308-387-1
Limont, Wiesława (1949- ) Red.
005.745
159.928
37.091.212
37.091.3
376-056.45




Kongresy. Konferencje. Zjazdy.
Talenty. Uzdolnienia. Talenty i uzdolnienia ogólne i specjalne.
Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna. Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia.

 



DZIECKO ZDOLNE -- nauczanie
MATERIAŁY KONFERENCYJNE

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.261287)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000102612871 -
Rekord: