KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 4.2, Konteksty indywidualne i środowiskowe /

pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2017.
325, [6] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 796)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr., netogr. przy pracach.

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

978-83-8084-063-8
Parys, Katarzyna Red.
Pasteczka, Magdalena Red.
Sikorski, Jacek (pedagogika) Red.
316.344-056.26
316.344-056.36
37.013.82
376-056.26
376-056.36
615.851




Niepełnosprawni fizycznie.
Niepełnosprawni umysłowo.
Pedagogika specjalna. Pedagogika lecznicza (terapeutyczna). Pedagogika rewalidacyjna. Ortopedagogika
Nauczanie (rewalidacja) osób niepełnosprawnych fizycznie.

 



DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE -- rozwój psychofizyczny -- korekcja
NIEPEŁNOSPRAWNI -- nauczanie
NIEPEŁNOSPRAWNI \\$X\rehabilitacja
NIEPEŁNOSPRAWNI -- socjologia
PEDAGODZY SPECJALNI

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.312832) Dostępny 11/06/2019 2000103128326 Zamów
Rekord:
ISBN: