KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Voyeuryzm telewizyjny : między ontologią telewizji a rzeczywistością telewidza /

Ogonowska, Agnieszka.
Agnieszka Ogonowska.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 2006.
261 s. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 425)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [243]-254, filmogr. s. [255].

Dokument drukowany.
Opracowanie naukowe.

83-7271-348-0
316.6
316.7
7.096/.097




Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
Radio i telewizja. Działalność instytucji radia i telewizji jako środków masowego przekazu .

 



KULTURA AUDIOWIZUALNA -- socjologia
TELEWIZJA -- psychologia
TELEWIZJA -- socjologia

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.271443) Dostępny 11/06/2019 2000102714438 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.269420) Dostępny 11/06/2019 2000102694204 Zamów
Rekord: