Ze świata reklamy / pod red. Andrzeja Stanisława Barczaka i Andrzej Pitrusa.

Opis

Wariant tytułu:
World of advertising
Hasło dodatkowe:
Barczak, Andrzej Stanisław (1939-2019). Red.
Hasło dodatkowe:
Pitrus, Andrzej (1968- ). Red.
Hasło dodatkowe:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Miejsce:
Kraków :
Wydany przez :
Wydaw. UJ,
w roku:
cop. 1999.
Opis fizyczny:
123 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego ISSN 0860-0139 1231)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej z. 1)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej ; z. 1)
Szukaj w serii:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej - przejdź do zamawiania przez rekord Wydawnictwa Ciągłego
UKD:
659
Uwagi:
W serii gł. nr 1231.
Bibliogr. przy niektórych art.
Streszcz. ang.
ISBN:
83-233-1237-0

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):

Hasła przedmiotowe:

Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego -