KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem /

Sedivy-Mączka, Katarzyna.
Katarzyna Sedivy-Mączka.
Psychologia
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019.
142, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 2450-7865 942)
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Naukowej w Krakowie, 2450-7865 ; 942)
1
brak wypożyczeń
Bibliografia na stronach 134-139.

978-83-8084-395-0
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków).
376-056.264
159.95
616.896




Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia.
Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja.
Autyzm.

 



Dzieci autystyczne.
Dzieci autystyczne -- język -- badania.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.316888)
Syg.Psychologia
Psychologia :
Wolny dostęp 2000103168889 -
Rekord:
ISBN: