KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Tutoring drogą do doskonałości akademickiej : percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019 /

Dziedziczak-Foltyn, Agnieszka.
Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Beata Karpińska-Musiał, Adrianna Sarnat-Ciastko.
Wydanie I.
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020.
195 stron ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Bibliografia na stronach 167-186.

Publikacja została dofinansowana przez Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedrę Socjologii Sztuki i Edukacji UŁ oraz Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny i Instytut Anglistyki i Amerykanistyki UG
978-83-8095-816-6
Karpińska-Musiał, Beata. Autor
Sarnat-Ciastko, Adrianna. Autor
Oficyna Wydawnicza Impuls.
378.091.31




Formy nauczania w szkole wyższej. Nauczanie indywidualne, grupowe. Lektoraty. Seminaria. Praktyki.

 



Tutoring (edukacja).
Nauczanie akademickie -- Polska -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD101/xx004864696.jpg

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.320876) Dostępny 2000103208769 Zamów
Rekord:
ISBN: