KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym : wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej /

Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Skarbek, Karolina.
Karolina Skarbek, Irmina Wrońska \3\.
Wyd. 3, popr.
Pedagogika
Kraków : Centrum Edukacyjne BLIŻEJ PRZEDSZKOLA, 2017.
187, [12] s. : tab. ; 24 cm + płyta CD-ROM.
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 181-183.

Dokument drukowany.
Dysk optyczny (CD-ROM).
Monografia.

Publikacja adresowana do nauczycieli, studentów, specjalistów zajmujących sie przedszkolakami.

978-83-6463-167-2
Wrońska, Irmina.
159.922.7
37.012
37.091.212
373.2




Psychologia dziecka.
Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna.
Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
Wychowanie przedszkolne. Nauczanie przedszkolne.

 



DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
DZIECKO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM -- rozwój psychofizyczny -- badanie
PORADNIKI DLA NAUCZYCIELI
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.310417)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000103104177 -
Rekord:
ISBN: