KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Efektywna integracja szkolna : systemowy model uwarunkowań powodzenia w kształceniu integracyjnym /

Wiącek, Grzegorz.
Grzegorz Wiącek.
Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II : Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, [2008].
256 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(PRACE WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 126)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [223]-238.

Dokument drukowany.
Monografia.

Publikacja dofinansowana przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
978-83-7306-412-6
Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
37.043
373.3.046-021.64




Wychowanie w grupie. Nauczanie integracyjne lub oddzielne. Koedukacja. Nauczanie integracyjne dzieci zdrowych i niepełnosprawnych.
Nauczanie początkowe (I-III).

 



KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.283091) Dostępny 10/06/2019 2000102830916 Zamów
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.282603) Dostępny 2000102826032 Zamów
Rekord:
ISBN: