KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia /

Bobrzyńska, Eleonora.
Eleonora Bobrzyńska.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2008.
361, [3] s. rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 511)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 223-[234].

Dokument drukowany.
Praca badawcza.

978-83-7271-504-3
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków, Polska).
316.344-057.874(438)
37.016:57
37.016:613
37.091.3::005.336.1
37.091.33


 



BIOLOGIA -- nauczanie -- efektywność -- Polska -- od 1944 r.
BIOLOGIA -- nauczanie -- metody aktywizujące
EDUKACJA ZDROWOTNA -- efektywność -- Polska -- od 1944 r.
EDUKACJA ZDROWOTNA -- metody aktywizujące
EDUKACJA ZDROWOTNA
METODA PROBLEMOWA
UCZNIOWIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH -- Polska -- od 1944 r.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.282408) Dostępny 10/06/2019 2000102824083 Zamów
Rekord:
ISBN: