Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania / pod red. Jana Garlickiego.

Opis

Wariant tytułu:
Political marketing and political communication
Hasło dodatkowe:
Garlicki, Jan Ryszard (1958- ). Red.
Hasło dodatkowe:
Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Miejsce:
Warszawa :
Wydany przez :
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego,
w roku:
2012.
Opis fizyczny:
231, [1] s. : il. ; 24 cm.
Seria:
(Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych ISSN 1640-8888 vol. 24)
(Studia Politologiczne / Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych, 1640-8888 ; vol. 24)
Szukaj w serii:
Studia Politologiczne - przejdź do zamawiania przez rekord Wydawnictwa Ciągłego
UKD:
32.019.5
Uwagi:
S. tyt., spis treści i streszcz. także ang.
ISBN:
978-83-7151-069-4

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):

Hasła przedmiotowe:


Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego zamawiać przez rekord Wydawnictwa Ciągłego -