Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności / Iwona Czaja-Chudyba.
-
- @
- pole kontrolne
- 20131218000000.0
-
- a
- Instytucja, która sporządziła opis (NP)
- CZĘST 010/Maria Kowalewska
-
- d
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
- CZĘST 010/Agnieszka Nowakowska
-
- a
- Język tekstu (P)
- polski
-
- c
- Rodzaj dokumentu
- Książka
-
- a
- Nr kolejny z bazy źródłowej
- 131893
-
- a
- Nazwa osobowa (NP)
- Czaja-Chudyba, Iwona.
-
- a
- Miejsce wydania (P)
- Kraków :
-
- b
- Nazwa wydawcy (P)
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
-
- c
- Data wydania (P)
- 2013.
-
- a
- Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
- 371, [1] s. :
-
- b
- Oznaczenie ilustracji (NP)
- tab. ;
-
- c
- Format (NP)
- 24 cm.
-
- a
- Tytuł (P)
- PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
-
- x
- ISSN (NP)
- 0239-6025 ;
-
- v
- Numeracja (P)
- 656
-
- a
- Powiązanie tytułówki z wydaw. ciągłym
- PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
-
- z
- Numer rek. powiązanego
- 237208
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 165
-
- 9
- UKD
- 598
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 373.3.046-021.64
-
- 9
- UKD
- 2028
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Nauczanie początkowe (I-III).
-
- a
- Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
- Bibliogr. s. 333-360.
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Dokument drukowany.
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Monografia.
-
- a
- Wartość pola
- KRYTYCYZM
-
- a
- Wartość pola
- NAUCZANIE POCZĄTKOWE
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,] |
|
---|---|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ] |
|
041 -Język dokumentu [0, ] |
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ] |
|
999 -Numery rekordu źródła [ , ] |
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ] | |
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ] |
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0] | |
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ] |
|
920 -ISBN [ , ] | |
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ] |
|
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [ , ] |
|
931 -Powiązanie tyt. z wydaw. ciągłym [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
Kierowanie | Status udost. | Sygnatura | Numer inwentarzowy | Sygnatura (kod) z bazy źródłowej |
---|---|---|---|---|
BUCZ | 7 | Pedagogika | BU.297486 | 297486 |
BUW | -1 | BU.296864 | 296864 |