Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności / Iwona Czaja-Chudyba.

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
    • @
    • pole kontrolne
    • 20131218000000.0
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
    • a
    • Instytucja, która sporządziła opis (NP)
    • CZĘST 010/Maria Kowalewska
    • d
    • Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
    • CZĘST 010/Agnieszka Nowakowska
041 -Język dokumentu [0, ]
    • a
    • Język tekstu (P)
    • polski
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
    • c
    • Rodzaj dokumentu
    • Książka
999 -Numery rekordu źródła [ , ]
    • a
    • Nr kolejny z bazy źródłowej
    • 131893
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 9788372718105 Find
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
    • a
    • Nazwa osobowa (NP)
    • Czaja-Chudyba, Iwona.
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
    • a
    • Tytuł
    • Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności / Find
    • c
    • Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
    • Iwona Czaja-Chudyba.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
    • a
    • Miejsce wydania (P)
    • Kraków :
    • b
    • Nazwa wydawcy (P)
    • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
    • c
    • Data wydania (P)
    • 2013.
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 978-83-7271-810-5 Find
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
    • a
    • Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
    • 371, [1] s. :
    • b
    • Oznaczenie ilustracji (NP)
    • tab. ;
    • c
    • Format (NP)
    • 24 cm.
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [ , ]
    • a
    • Tytuł (P)
    • PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
    • x
    • ISSN (NP)
    • 0239-6025 ;
    • v
    • Numeracja (P)
    • 656
931 -Powiązanie tyt. z wydaw. ciągłym [ , ]
    • a
    • Powiązanie tytułówki z wydaw. ciągłym
    • PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
    • z
    • Numer rek. powiązanego
    • 237208
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 165
    • 9
    • UKD
    • 598
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 373.3.046-021.64
    • 9
    • UKD
    • 2028
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Nauczanie początkowe (I-III).
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
    • Bibliogr. s. 333-360.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Dokument drukowany.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. zawartości książki
    • Monografia.
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • KRYTYCYZM
692 -Pole lokalne [ , ]
    • a
    • Wartość pola
    • NAUCZANIE POCZĄTKOWE
Kierowanie Status udost. Sygnatura Numer inwentarzowy Sygnatura (kod) z bazy źródłowej
BUCZ7PedagogikaBU.297486297486
BUW-1 BU.296864296864