KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności /

Czaja-Chudyba, Iwona.
Iwona Czaja-Chudyba.
Pedagogika
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2013.
371, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 656)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 333-360.

Dokument drukowany.
Monografia.

978-83-7271-810-5
165
373.3.046-021.64




Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz
Nauczanie początkowe (I-III).

 



KRYTYCYZM
NAUCZANIE POCZĄTKOWE

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.297486)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000102974863 -
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.296864) Dostępny 10/06/2019 2000102968640 Zamów
Rekord:
ISBN: