245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
Społeczeństwo medialne :
studia z teorii komunikowania masowego /
Stanisław Michalczyk.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
Katowice :
"Śląsk". Wydawnictwo Naukowe,
2008.
920 -ISBN [ , ]
978-83-7164-544-0
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
478 s. :
tab., wykr. ;
23 cm.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
316.325
899
UDC-P058
Społeczeństwa ze względu na specyficzne kryteria. Społeczeństwo informacyjne. Społeczeństwo otwarte. Społeczeństwo obywatelskie.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
316.6
952
UDC-P058
Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
316.7
958
UDC-P058
Socjologia kultury. Kulturowy kontekst życia społecznego. Antropologia społeczna. Kultura różnych społeczeństw. Cywilizacja. Podkultury. Subkultury. Kultura masowa. Kultury różnych grup. Dynamika kultury. Akulturacja. Zmiana kulturowa. Rozprzestrzenianie się kultury. Sankcje społeczne. Uspołecznianie zachowań.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
Bibliogr. s. [432]-453.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
Dokument drukowany.
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ]
Podręcznik akademicki.
521 -Uwaga dot. przeznaczenia czytelniczego [ , ]
Książka przeznaczona jest dla medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów public relations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
536 -Uwaga dot. finansowania książki [ , ]
Książka ukazała się dzięki pomocy finansowej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego