Stymulacja rozwoju dzieci z trudnościami w uczeniu się - nowe tentencje / Celestyna Grzywniak.
-
- @
- pole kontrolne
- 20130527000000.0
-
- a
- Instytucja, która sporządziła opis (NP)
- CZĘST 010/Agnieszka Cygan
-
- d
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P)
- CZĘST 010/Renata Łęgowik
-
- a
- Język tekstu (P)
- polski
-
- c
- Rodzaj dokumentu
- Książka
-
- a
- Nr kolejny z bazy źródłowej
- 224216
-
- a
- Nazwa osobowa (NP)
- Grzywniak, Celestyna.
-
- a
- Miejsce wydania (P)
- Kraków :
-
- b
- Nazwa wydawcy (P)
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
-
- c
- Data wydania (P)
- 2012.
-
- a
- Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
- 243, [1] s. :
-
- b
- Oznaczenie ilustracji (NP)
- fot. kolor., rys. (w tym kolor.), tab., wykr. (w tym kolor.) ;
-
- c
- Format (NP)
- 24 cm.
-
- a
- Tytuł (P)
- PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
-
- x
- ISSN (NP)
- 0239-6025 ;
-
- v
- Numeracja (P)
- 629
-
- a
- Powiązanie tytułówki z wydaw. ciągłym
- PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
-
- z
- Numer rek. powiązanego
- 237208
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 159.922.7
-
- 9
- UKD
- 551
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Psychologia dziecka.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 37.091.212
-
- 9
- UKD
- 1997
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
-
- a
- Symbol klasyfikacji
- 612.6
-
- 9
- UKD
- 2683
-
- 2
- Identyfikator wydania tablic
- UDC-P058
-
- b
- Dopowiedzenie
- Fizjologia rozrodu, wzrastania i rozwoju. Starzenie się. Długowieczność.
-
- a
- Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
- Bibliogr. s. 229-[237].
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Dokument drukowany.
-
- a
- Uwaga dot. zawartości książki
- Monografia.
-
- a
- Wartość pola
- DZIECKO
-
- x
- Określnik rzeczowy
- rozwój psychofizyczny
-
- x
- Określnik rzeczowy
- zaburzenia
-
- a
- Wartość pola
- DZIECKO Z TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ
-
- a
- Wartość pola
- INTEGRACJA PERCEPCYJNO-MOTORYCZNA
-
- x
- Określnik rzeczowy
- korekcja
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,] |
|
---|---|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ] |
|
041 -Język dokumentu [0, ] |
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ] |
|
999 -Numery rekordu źródła [ , ] |
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ] | |
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ] |
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0] | |
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ] |
|
920 -ISBN [ , ] | |
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ] |
|
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [ , ] |
|
931 -Powiązanie tyt. z wydaw. ciągłym [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ] |
|
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
505 -Uwaga dot. zawartości książki [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
692 -Pole lokalne [ , ] |
|
Kierowanie | Status udost. | Sygnatura (kod) z bazy źródłowej | Numer inwentarzowy |
---|---|---|---|
BUW | -1 | 295662 | BU.295662 |