KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Stymulacja rozwoju dzieci z trudnościami w uczeniu się - nowe tentencje /

Grzywniak, Celestyna.
Celestyna Grzywniak.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2012.
243, [1] s. : fot. kolor., rys. (w tym kolor.), tab., wykr. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 629)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 229-[237].

Dokument drukowany.
Monografia.

978-83-7271-750-4
159.922.7
37.091.212
612.6




Psychologia dziecka.
Uczniowie. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność.
Fizjologia rozrodu, wzrastania i rozwoju. Starzenie się. Długowieczność.

 



DZIECKO -- rozwój psychofizyczny -- zaburzenia
DZIECKO Z TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ
INTEGRACJA PERCEPCYJNO-MOTORYCZNA -- korekcja

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.295662) Dostępny 11/06/2019 2000102956623 Zamów
Rekord:
ISBN: