Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych : komunikacja i procesy poznawcze / Justyna Kotowicz.

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
    • @
    • pole kontrolne
    • 20200506085334.0
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
    • c
    • Instytucja, która sporządziła rekord (NP)
    • Częst 010/MS
    • a
    • Instytucja, która sporządziła opis (NP)
    • Częst 010/AN
    • b
    • Język katalogowania
    • polski
    • e
    • Zasady katalogowania
    • rda
041 -Język dokumentu [0, ]
    • a
    • Język tekstu (P)
    • polski
    • b
    • Język streszczeń lub abstraktu (P)
    • eng
044 -Kraj miejsca wydania [ , ]
    • a
    • Kraj miejsca wydania
    • pl
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
    • c
    • Rodzaj dokumentu
    • Książka
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 9788380841604 Find
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
    • a
    • Numer ISBN
    • 9788380841611 Find
    • q
    • Dopowiedzenie
    • eISBN Find
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
    • a
    • Nazwa osobowa (NP)
    • Kotowicz, Justyna.
    • e
    • Rodzaj współpracy
    • Autor
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
    • a
    • Tytuł
    • Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych : Find
    • b
    • Ciąg dalszy tytułu (NP)
    • komunikacja i procesy poznawcze /
    • c
    • Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
    • Justyna Kotowicz.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
    • a
    • Miejsce wydania (P)
    • Kraków :
    • b
    • Nazwa wydawcy (P)
    • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,
    • c
    • Data wydania (P)
    • 2018.
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
    • 4
    • Kod relacji
    • pbl
    • b
    • Nazwa jednostki podrzędnej (P)
    • Wydawnictwo Naukowe.
    • e
    • Rodzaj współpracy
    • Wydawca
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 978-83-8084-160-4 Find
920 -ISBN [ , ]
    • a
    • ISBN
    • 978-83-8084-161-1 Find
    • q
    • Dopowiedzenie
    • e-ISBN Find
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
    • a
    • Określenie formy książki i/lub objętość (NP)
    • 164, [1] strona :
    • b
    • Oznaczenie ilustracji (NP)
    • ilustracje ;
    • c
    • Format (NP)
    • 21 cm.
336 -Typ zawartości [ , ]
    • 2
    • Źródło (terminu i kodu)
    • rdacontent
    • a
    • Termin opisujący typ zawartości
    • Tekst
    • b
    • Kod określający zawartość
    • txt
337 -Typ mediów [ , ]
    • 2
    • Źródło (terminu i kodu)
    • rdamedia
    • a
    • Tryb odtwarzania
    • Bez urządzenia pośredniczącego
    • b
    • Kod typu mediów
    • n
338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]
    • 2
    • Źródło (terminu i kodu)
    • rdacarrier
    • a
    • Termin określający typ nośnika
    • Wolumin
    • b
    • Kod typu nośnika
    • nc
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
    • a
    • Tytuł (P)
    • Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ;
    • v
    • Numeracja (P)
    • nr 843
    • x
    • ISSN (NP)
    • 2450-7865
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
    • a
    • Tytuł ujednolicony/tytuł (NP)
    • Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    • v
    • Oznaczenie tomu (NP)
    • nr 843
    • x
    • ISSN
    • 2450-7865
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • 9
    • UKD
    • 551
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 159.922.7
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Psychologia dziecka.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • 9
    • UKD
    • 562
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 159.93
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie kształtu i wymiarów. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • 9
    • UKD
    • 2049
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 376-056.263
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Nauczanie (rewalidacja) osób głuchych i głuchoniemych. Pedagogika głuchych. Surdopedagogika.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
    • 2
    • Identyfikator wydania tablic
    • UDC-P058
    • 9
    • UKD
    • 4518
    • a
    • Symbol klasyfikacji
    • 81'221
    • b
    • Dopowiedzenie
    • Niewerbalne komunikowanie się. Język mimiki i gestykulacji, język głuchoniemych.
500 -Uwaga ogólna [ , ]
    • a
    • Uwaga ogólna (NP)
    • Na 4 stronie okładki i stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 pierwotnego tytułu serii.
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. bibliografii załącznikowej
    • Bibliografia na stronach 136-159.
546 -Uwaga dot. języka [ , ]
    • a
    • Uwaga dot. języka
    • Streszczenie angielskie.
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
    • 9
    • KHW
    • 106917
    • a
    • Hasło przedmiotowe
    • Dzieci głuche.
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
    • 9
    • KHW
    • 125446
    • a
    • Hasło przedmiotowe
    • Poznanie u dzieci.
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
    • 9
    • KHW
    • 110922
    • a
    • Hasło przedmiotowe
    • Głusi
    • x
    • Określnik rzeczowy
    • komunikacja.
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
    • 9
    • KHW
    • 106676
    • a
    • Hasło przedmiotowe
    • Dwujęzyczność u dzieci.
Data inwentaryzacji Sygnatura Numer inwentarzowy Status udost. Kierowanie
2020-02-17PedagogikaBU.3161547BUCZ