KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych : komunikacja i procesy poznawcze /

Kotowicz, Justyna.
Justyna Kotowicz.
Pedagogika
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018.
164, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 2450-7865 nr 843)
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 2450-7865 nr 843)
1
brak wypożyczeń
Na 4 stronie okładki i stronie redakcyjnej ISSN 0239-6025 pierwotnego tytułu serii.

Bibliografia na stronach 136-159.

Streszczenie angielskie.

978-83-8084-160-4
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków).
159.922.7
159.93
376-056.263
81'221




Psychologia dziecka.
Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie kształtu i wymiarów. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu.
Nauczanie (rewalidacja) osób głuchych i głuchoniemych. Pedagogika głuchych. Surdopedagogika.
Niewerbalne komunikowanie się. Język mimiki i gestykulacji, język głuchoniemych.

 



Dzieci głuche.
Poznanie u dzieci.
Głusi -- komunikacja.
Dwujęzyczność u dzieci.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Czytelnia (BU.316154)
Syg.Pedagogika
Pedagogika :
Wolny dostęp 2000103161545 -
Rekord:
ISBN: