KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Współczesne konteksty odpowiedzialności nauczyciela /

Kowal, Stanisław.
Stanisław Kowal.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 2004.
161, [2] s. ; 21 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 398)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 149-161.

Dokument drukowany.
Rozprawa.

Publikacja dofinansowana przez KBN
83-7271-305-7
Akademia Pedagogiczna (Kraków, Polska).
165
17
37.091.12




Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz
Etyka. Moralność. Filozofia praktyczna. Rola i metoda etyki. Istota moralności. Fakty moralne. Ocena moralna. Wartości i dobra moralne. Prawa moralne. Zasady moralne. Stanowiska i kierunki w etyce.
Nauczyciele. Wychowawcy. Status zawodowy nauczyciela. Rozwój zawodowy. Awans zawodowy nauczyciela.

 



NAUCZYCIELE -- etyka
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA -- filozofia

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.263559) Dostępny 11/06/2019 2000102635597 Zamów
Rekord: