KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych ? /

Korendo, Marta.
Marta Korendo.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, [2009].
203, [2] s. : il. kolor., rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 537)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
1
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 198-[204].

Dokument drukowany.
Praca badawcza.

978-83-7271-555-5
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków, Polska).
028
37.091.64
376-056.26




Czytelnictwo. Metodyka czytania. Szybkie czytanie.
Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne.
Nauczanie (rewalidacja) osób niepełnosprawnych fizycznie.

 



CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM
DZIECKO GŁUCHE -- rozwój psychofizyczny
JĘZYK POLSKI -- badanie
PODRĘCZNIKI SZKOLNE -- badanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Biblioteka Uniwersytecka - Wypożyczalnia (BU.287218) Dostępny 10/06/2019 2000102872183 Zamów
Rekord:
ISBN: