Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych ? / Marta Korendo.

Opis

Autor:
Korendo, Marta.
Hasło dodatkowe:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków, Polska).
Miejsce:
Kraków :
Wydany przez :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie,
w roku:
[2009].
Opis fizyczny:
203, [2] s. : il. kolor., rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Seria:
(PRACE MONOGRAFICZNE / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; 537)
Szukaj w serii:
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
UKD:
028
37.091.64
376-056.26
Uwagi:
Bibliogr. s. 198-[204].
Dokument drukowany.
Praca badawcza.
ISBN:
978-83-7271-555-5

Szukaj

Dopowiedzenie klasyfikacji (UKD):



Hasła przedmiotowe:




Rodzaj dokumentu:

Dostępne pozycje

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BUW BU.287218 Dostępny BU.287218 Dostępny 10/06/2019 Zamów